Emine Sema Avşar
3
Emine Sema Avşar
0
подписчиков
0
подписок
5,4к
просмотров
Отзывы
2
Подборки
Фото
Caffè Nero
Кадыкёй · Кафе
Сохранить
Март 2026
Kek pasta yani ünlü mamülleri çok kötü, yenebilecek tek şey anne poğaçası. Bu nedenle artik gitmiyorum.
Caffe Nero - Caddebostan
Кадыкёй · Кофейня
Сохранить
Февраль 2026
İşletmelerinizin konum yerleri olarak beğendiğimi fakat ikramlar hakkında hiç olumlu düşüncelerimin olmadığını yazacaklarımın daha iyi olmanızı arzu ettiğim için olduğunu bilmemizi isterim. İçtiğim kahvelerde ancak flat white için fena değil diyebilirim, fakat yiyeceklerinizin ortanın çok altında lezzetli sadece albeni ile satıldığını bunun daha iyi olması gerektiğimi sizin gibi bir kuruma hiç yakışmadığını. Soranlara asla bir şey yemeyin diyebileceğim bir kafe.