N
nurdan m.
N
3
nurdan m.
0
подписчиков
0
подписок
15к
просмотров
Отзывы
3
Подборки
Фото
Calista Luxury Resort
район Серик · Гостиница
Сохранить
Февраль 2026
Sömestr tatilinde 3 gece konaklama yaptık. Tatilde otelden çıkmadığımız için otel içi aktiviteleri, kapalı havuzu ve ısıtmalı havuzu olduğu için tercih etmiştik .Otel içi aktiviteler çok yetersiz , yapılacağını ilan ettikleri eğlenceleri bile geç başlıyor ve çok özensiz. Kaydıraklı ısıtmalı havuzu binadan o kadar uzakki çocuklar içeri girene kadar hasta olur.Hiç var diye yazılmaması daha iyi olur.Kalacak olanlar aktivitelere çok dikkat ediyor. Ve bu da çocukları aileler için çok önemli bir aktivite. 5 ayrı binası var bunların 3 ü birbirine bağlantılı , önce bize bağlantılı binalardan oda verildi fakat oda otoparka baktığı için değişim talebinde bulunduk , bu seferde bağlantılı olmayan binadan verildiği için sürekli giriş çıkış yapmak zorunda kaldık , ve hava neredeyse tüm tatil boyunca yağmurlu idi. Spa ve havuzlar çok küçük ve dış havuzlar kirli , daha özenli olunması gerektiğini düşünüyorum , kalabalıkta fazla olduğu için saat 15:00 ten sonra havuz kullanımı çok zor . Otelin tek iyi yanı güleryüzlü ve memnuniyet için uğraşan çalışanları kısaca. Sadece onlara teşekkür ediyorum. Uzun zamandır aklımda olan bir oteldi denemek istedik , ama istediğimizi bulamadık Yemek konusuna gelince , çeşitlilik az, hepsini yiyemiyoruz ama farklı çeşitler görmek güzel olurdu.Bir daha tercih edeceğimiz bir otel değil maalesef .
Mahirbey Sucukları
Ыспарта Меркез · Ресторан
Сохранить
Май 2025
Keşfetmek için gittiğimiz gezide , tavsiye üzerine gidip sucuk yemiştik , çok beğendik , bir tatil dönüşü özellikle Isparta şehir içine sadece sucuklarından alıp İstanbul’a getirmek için girdik , yolu değiştirmeye sucuğu için değer , fakat sucuğun yanında bünyelerinde satılan tereyağınıda aldık , ondan pek memnun kaldığımızı söyleyemeyeceğim.
Aras Kargo
район Эдремит · Экспедирование грузов
Сохранить
Декабрь 2024
Berbat hizmet anlayışı olan , en kötü kargo firması.Götürmeyeceği yere kargo kabul eden , çözüm üretemeyen çalışanları miskin en berbat firma.Kimseye önermiyorum.