isimsizadam 01
2
isimsizadam 01
0
подписчиков
0
подписок
2,4к
просмотров
Отзывы
1
Подборки
Фото
Hakmar
Пендик · Супермаркет
Сохранить
Декабрь 2025
1 yıldız bile fazla buraya ,zalışanların hakkına giriliyor fazlasıyla , günde 12 saat mesai verip haklarını vermiyorlar geçiştiriyorlar. müdürleri izin günleri gelip parmak basıyor fazla para kazanmak için , kasa açıkları cebinizden cıkıyor , hiçbir şekilde sistem kaynaklı sorun kabul etmiyorlar da , şefleri 15 yıldır orada çalışıyor ama hiçbir şekilde düzen yapamıyor kasiyerler arası ayrılcılık da var tabiki ona hiç değinmek istemiyorum, tuvalete giderken bile zamanlayıcı açıyorlar , ürün fiyatları 3 günde 3 kere değişiyor ama bunu kimse fark etmiyor bile. başına ne gelirse gelsin izin vermiyorlar anlayış sıfır anlayacağınız , illa çalışmak istiyorum diyorsanız reyoncu olarak başlayın onlardan rahatı yok , müşteri ile yüz göz olmak istemiyorsanız tabiki.