Han Gül
3
Han Gül
0
подписчиков
0
подписок
380
просмотров
Отзывы
2
Подборки
Фото
Onur Patiseri
Силифке · Кондитерская
Сохранить
Март 2026
Hiç bir şekilde güler yüzlü olmuyorlar çocuk muammelesi yapıyorlar sessiz bir şekilde arkamdan da konuşuyorlar ama her seferinde duyuyorum bugün gene aynısı oldu bir kere daha gidicem gene aynısı olursa çevremdeki insanlarada soylicem onur patiserisinden bir şeyler almasınlar diye 😡😡😡
Cajun Corner
Силифке · Ресторан
Сохранить
Март 2026
Öncelikle yemekler çok geç geliyor ilk başta kolalarimiz geldi ve ılıdı rezalet ! Saksıda çiçek vermişler (saksı pet bardak !!!!). Yemek içi tavuğu az