Ahmed Hussen
2
Ahmed Hussen
0
подписчиков
0
подписок
88
просмотров
Отзывы
1
Подборки
Фото
Parlax
Багджилар · Хозтовары оптом
Сохранить
Июнь 2026
Benim yaşadığım deneyim maalesef çok kötüydü. Fabrikayla bir sipariş konusunda anlaştım ama anlaşmaya uymadılar. Anlaştığımız kaliteden daha düşük kalitede ürünler gönderdiler ve ödediğim tutarın karşılığını tam olarak alamadım. Bu yüzden, paramı geri vermeyi kabul etmedikleri için aradaki farkı telafi etmek amacıyla başka bir sipariş almak zorunda kaldım. Tekrar anlaştık ama yine paramın tamamına karşılık gelen ürünleri göndermediler. Hâlâ bana borçları var ve bir yılı aşkın süredir paramı geri vermiyorlar. Bugüne kadar sürekli söz veriyorlar, tarih veriyorlar ama hiçbirini yerine getirmiyorlar. Ticaret anlayışları ve müşteri ilişkileri çok kötü. Bu firmayla çalışmanızı tavsiye etmiyorum. Herkesin bu firmayla iş yapmadan önce dikkatli olmasını tavsiye ederim.⚠️ Dikkatli olun.