A
Aytekin E.
A
6
Aytekin E.
1
подписчик
0
подписок
239,5к
просмотров
Отзывы
12
Подборки
Фото
Yusdo Yasar Ustanin Sorbe Ve Dondurmasi
район Бешикташ · Кафе
Сохранить
Март 2026
Lezzet olarak eski kalitesi asla yok. Hemde dondurma topları aşırı küçük
Duzgunler Cake and Cafe
Кягытхане · Кафе
Сохранить
Июнь 2025
Çalışanlar çok ilgisiz, dediğinizi anlamıyorlar kafalarına göre sipariş getiriyorlar. Hiç tavsiye etmiyorum. Ürünleri çeşitli ama lezzet olarak kötü
İklim Peyzaj
Сарыер · Ландшафтный дизайн
Сохранить
Июнь 2025
Harika bir işletme, taleplerinizle ilgili yardımcı olabilecek tecrübeye sahipler. Güvenilir sorun yasamayacaginiz bir yer. İşletme sahibi de ilgili sorunlarınıza yardımcı olabilecek bilgiye sahip
46s Ciğerci Musa
Сарыер · Ресторан
Сохранить
Март 2025
Çalışanlar güler yüzlü özellikle balyemez bey ürünler ve yanında verdikleri mezeler leziz
Kahve Dünyası - İstinye
Сарыер · Кофейня
Сохранить
Март 2025
Sessiz sakin diğer kahve dünyaları gibi çok gürültülü bir ortamı yok. Çalışanları ilgili temiz bir işletme
Topaloglu's Place
Бейкоз · Ресторан
Сохранить
Март 2025
Lezzetli sıcak ortam. Çalışanlar guleryuzlu manzarası çok güzel
Migros Sanalmarket
Сарыер · Супермаркет
Сохранить
Февраль 2025
Herseye kolaylıkla bulabildiğim bir market benim için kötü yönü otoparkın artık ücretli olması alışverişte yapsak bir süre sınırının olması can sıkıcı
Частный Онкологический центр Neolife
район Бешикташ · Медцентр, клиника
Сохранить
Январь 2025
Çalışanları çok ilgisiz ve soru sorduğunuz da cevap alamiyorsunuz. Sonuçta kanser hastalarının geldiği bir yer ve hasta ve yakınlarına karşı tutumları çok kötü
Больница Медикана Зинджирликую
Шишли · Больница для взрослых
Сохранить
Январь 2025
Yeni açılmış olması ve çalışanlarının ve özellikle doktorlarının hastaya müşteri gözünden çok hasta hekim ilişkisi ile yaklaşması ve hastayı dinlemeleri yardımcı olmaya çalışmaları çok güzel. Çalışanları gerçekten çok ilgili yardımcı olmaya çalışıyorlar
Caffè Nero
Сарыер · Кофейня
Сохранить
Январь 2025
Kafa dinlemek için güzel bir mekan çalışanları ilgili ve kahveleri güzel. Tek sorunu o bölgedeki en kalabalık kahveci olması