Mert Şireli
3
Mert Şireli
0
подписчиков
0
подписок
10,5к
просмотров
Отзывы
2
Подборки
Фото
Dieci
Кадыкёй · Ресторан
Сохранить
Январь 2026
Pizza siparişi verdim. İstanbul ortalamasına göre yüksek sayılabilecek bir fiyatı var. Bu bedeli öderken sadece yemeğin kendisine değil yemeğe, hizmete, ambiyansa bu bedeli ödüyoruz. Bir pizza getirmesi 1 saati geçmemesi gerekiyor. Mekanda sadece 8 masa vardı o sırada. Ve zaten bir kısmı yemeğinin bitirmem üzereydi. Aşırı bir yoğunluk yoktu. Daha da kötüsü benden sonra gelen masanın bile pizzası geldi. İçtiğim ve önden sipariş verdiğim ürünün hesabını ödedim kalktım. Önermiyorum
Antebi
Кадыкёй · Кафе
Сохранить
Июнь 2025
Benim açımdan tam bir hayal kırıklığı oldu. Acılı kıyma, lahmacun ve kola siparişi verdim. Kola bardakta geldi. Kutu kola mı koyup getirdiniz şişe kola mı yoksa 2,5 litrelik koladan mı doldurup getirdiniz ne bileceğim ben. İlla bardakta servis edecekseniz masada doldurursunuz bardağa bizde görürüz bardağına 100 lira verdiğimiz kolanın ne olduğunu. Lahmacun kesinlikle abartıldığı gibi değil. Kıyma siparişi verdikten 35 dk sonra geldi. Ki mekan full değildi. Çalışan garson sayısı yeterli ama belliki ocakbaşındaki personel yetersiz. Bir kıyma 35 dk beklenmez. Kıymada vasat üstü. Kıymayı adana kebap olarak düşünmeyin. Ayrıca kuver yazıyolar bize açtıkları şişe suyu yemek bitmeden yemeğin sonuna doğru aldılar başka yere götürdüler. Ben belki o suyu alıp götüreceğim parasını veriyorum. Fiyatlara bakınca üst düzey bir yer sanıyor insan ama kesinlikle değil. Aynı fiyatlara çok daha güzel yemekleri çok daha iyi mekanlarda yiyebilirsiniz. Tam bir hayal kırıklığı. Çalışan garsonların hatrına 2 yıldız