Hasan Mersin
2
Hasan Mersin
0
подписчиков
0
подписок
1,7к
просмотров
Отзывы
1
Подборки
Фото
Turbo Center
Башакшехир · Автосервис, автотехцентр
Сохранить
Февраль 2026
Ford transit aracımı turbo ıslık ötmesi sebebiyle gümüş turboya gittim; maalesef gereksiz masraf yapmış oldum , arıza giderilemedi, ekstra tamirciye dahi götürmek zorunda kaldım . Ben yorumlara bakarak kendisine gittim. Benim gibi turbo arızası olan arkadaşlara tavsiyem sıfır turbo alıp taktırmalarıdır. Aşağıda yasananları eksiksiz yazmış bulunmaktayım. Ben aracı 4 Şubat ta tamire götürdüğümde aracın 1 günlük işi var dendi o sebepten bıraktım aracı , o zaman da raftan takacaz bı tane demiştiniz , öğle den sonra 2 gibi aradığımda aracın hazır olduğunu soylediniz , ben de bilseydim böyle olacağını beklerdim zaten . 2- ben aracı teslim aldığım 5 Şubat tarihinde araçla tur attığımız da da size sesin var olduğunu söyledim . Sizde kardeşim o motor sesi vs diyip geçiştirdiniz. Bende kendimce birkaç gün kulanıp denemek istedim. Sonraki günler gördüm ki araç 3 günde size getirdiğim şekliyle ıslık çalıp ötüp duruyor. 3- 20 Şubat ta sizi arayarak randevulu gittiğim de beni başka bir ustayla karşıladınız; bunun adına da usta tesadüfen denk geldi diyorsunuz . Beni sesin olmadığına ikna için sürüşe çıkarıyorsunuz . Aracı ilk teslim aldığınızda yapmadığınız testi , işin sonunda sesin yokluğuna ikna etmeye çalışıyorsunuz. 4- Kaldı ki ben sizin yorumlara bakıp aracı size götürdüğümü söylememe rağmen beni başka insanlarla muhatap ediyorsunuz , hatanızı kabul etmiyorsunuz. 5- Şubat ta tamir yapıldıktan sonraki gün aracı teslim alırken ESP ışığının yanmadığını söylemem rağmen onu da kabul etmediniz. Aracı aldım eve geldim motor ışığı yakıyor araç . Gittim tamirciye hiç yoktan masraf yaptım . 6- 20 Şubat ta kabul etmediğiniz hatanızı şimdi yorumda gelin tekrar değiştirelim vs diyorsunuz . Ben size bu imkanı dün vermiştim zaten . Ama siz ısrarla için müsterih olsun kardeşim turbodan ses yok dediniz . 7- Size laf anlatmak mümkün olmadığını gördüğüm de yoluma devam ettim . Ben ilk size geldiğimde size yorumlara bakarak geldim demiştim . Sizin hakkınızı yememek için ben de yapacağım yorum için acele etmedim , tekrar size gittim , çare bulamayınca benim düstüğüm hataya baskasının düşmesini istemedim.