Cengiz Doğan
5
Cengiz Doğan
0
подписчиков
0
подписок
51,2к
просмотров
Отзывы
8
Подборки
Фото
2
Nenessa Hotel
Аксарай Меркез · Гостиница
Сохранить
Январь 2026
Şehir tam merkezinde ferah bir yer
Piramit Cafe
Аксарай Меркез · Кафе
Сохранить
Август 2025
Belediyeye ait bir işletme. Fiyatlar uygun. Belirli çeşitte ürünler var. Süs havuzu ve yeşil alan içerisinde ferah bir ortam.
UluIrmak Uygulama Oteli
Аксарай Меркез · Гостиница
Сохранить
Август 2025
Güzel temiz bir yer. Gönül rahatlığıyla gelip kalabilirsiniz. Öğle ve akşam yemeği yiyebileceğiniz restoranda günün menüsü veya ızgara menüler mevcut. Lezzeti de güzel. Bahçe ve giriş kısımda kafe var. Aksarayın tarihi yerlerinin adının verildiği, okulun da patentini aldığı yerel pasta ve içecek çeşitlerini denemenizi öneririm. Bahçe geniş ve aileler için uygun. Genel anlamda temiz bir otel. Şu ana kadar gördüğüm uygulama otelleri arasında en iyisi bu. 👏👏👏
Amon Hotels
район Серик · Гостиница
Сохранить
Август 2025
Otel tam bir hayal kırıklığı. Otel ile ilgili iyi şeyler söylemek isterdim ama malesef olumlu bir şey hiç yok. Sadece çalışan personel elinden geleni yapıyor otelin kötü yönetimi yüzünden çok koşturup yoruluyorlar. Gergin ve şımarık müşterilerle onlar uğraşmak zorunda kalıyor. Çalışan personelin hakkını yemeyelim onlara teşekkür ediyorum ama otel genel anlamda vasatın altında. Personel yetersiz. Paranız çöp olmasın isterseniz tavsiye etmem. Öncelikle resepsiyon kısmında check in ve check-out sırası yoğun saatlerde (12-14 arası) personel sayısı az ve bekliyorsunuz. Odamızın tuvaletinde sifon bozuktu ve ilk gün söylememize ragmen gidene kadar bir şey yapılmadı belki şimdi hala bozuktur. Duş başlığı sabitlenmiyor ve bozuktu, ona da bir çözüm bulunmadı. Odalar gittiğimiz güne kadar temizlenmedi, çöp alma bizim dememizle oldu. Odalara her gün 1,5 lt su konulur deniyor ama sadece ilk gün vardı onun dışında görmedik. Nevresimler ve havlular lekeli ve temiz değil, kokuyordu. Balkonda ve banyoda izmarit var, banyo dar ve eski. Yemekler lezzetsiz ve alternatif başka bir şey yerim umuduyla bakıyorsunuz ama ana yemekler yenilecek gibi değil. Bayat ve tatsız. Sıcak ızgara bölümünde kuyrukta yarım saat bekleyip ancak yemek alabiliyorsunuz. Et ve tavuk türü çok az. Sebze yemekleri vasat. Makarna ve eriste her gün var. Akşam çıkan brokoli ertesi gün öğlen de vardı. Salata ve tatlı çeşitleri çok görünsün diye ayni yere birkaç tabak konulmuş. Sütlü tatlı yok, hep şerbetli ve birbirine benzeyen tatlılar var ve çok lezzetsiz. Kola berbat, bildiğin şekerli su. Şerbet iç daha iyi. Diğer içecekler de çok farklı değil. Ne zaman gitsem soğuk kahve yok. Bazen buz bitiyor, bazen istediğiniz içecek bitiyor. Sahile shuttle servis var ama o sıcakta insanlar pestil gibi sıkışarak geliyorlar. 1,5 km lik bir yere aynı anda iki servis çıkaramıyorlar veya midibüs göndermiyorlar. Sahilde otele ait sahil bar yok, yiyecek içecek yok. Halk plajından kendiniz alırsanız ancak öyle alabiliyorsunuz. Otelin müşteri potansiyeli abazalık yapmaya gelen, tatile geldim diye şımaran, ağzı bozuk, küfürbaz tiplerle dolu. Eşinizle geliyorsanız, yan masada bu tür tiplerin etrafa sesini duyurarak konuştuğunu görünce insan utanıyor. Otelin sahildeki şezloglarında da durum çok farklı değil. Özellikle haftasonuna denk gelen günlerde bağıra bağıra küfür eden saygısız tipler çok fazla. Ayrıca gece parti esnasında alanda her yer abazalık yapmaya çalışan erkeklerle dolu. İnsan gibi eglenemiyorsun. Eşiyle değil de metresi veya sevgilisiyle gelen tiplere göre bir yer olmuş. Parti alanındaki locada koltuklar eski ve alaylı bir görüntü oluşturmuş. Nasıl olsa bir kez geliyorsunuz mantığıyla hareket ediliyor. Otelin marketi aşırı pahalı normalde sigara Türkiye'nin her yerinde aynı fiyat olur (kazıkçı terminal ve dinlenme tesislerinde bile) sigara fiyatı standarttır ama benim içtiğim sigara 90 tl iken otelin marketinde 150 tl denildi. İnsanları enayi yerine koymaya gerek yok. Bir yıl boyunca çalışıp 4-5 günlük tatile geliyorsunuz ama verdiğiniz paranın hakkını alamıyorsunuz. Odada su ısıtıcısı ve çay kahve bile yok. 4 yıldız deniliyor ama alakası yok en fazla 2 buçuk yıldız verilir.
Starbucks
Аксарай Меркез · Кофейня
Сохранить
Август 2025
Pahalı ve eski kalitesi yok.
Египетский базар
Фатих · Рынок
Сохранить
Июль 2025
Mis gibi baharat kokuları arasında sizi eski dönemlere götürecek bir yer. Sürekli yoğun ve kalabalık. Fiyatlar normal. Görmeden İstanbul'dan ayrılmayın.
Aksaray Vatan Bilgisayar
Аксарай Меркез · Магазин электроники
Сохранить
Июль 2025
Çeşit biraz daha artırılabilir. Hafta sonu indirime denk gelirseniz güzel şeyler yakalayabilirsiniz. Onun dışında fiyatlar normal