Serkan Yılmaz
4
Serkan Yılmaz
0
подписчиков
0
подписок
20,5к
просмотров
Отзывы
5
Подборки
Фото
Крытый бассейн Сарай
район Пурсаклар · Бассейн
Сохранить
Ноябрь 2025
Çocuklar ı fazla izleme şansimiz yok ikramlar yetersiz ortam biraz havası soğuk
Water Metropol Water Purification
Анкара · Водоочистка, водоочистное оборудование
Сохранить
Сентябрь 2025
**"" *METROPOL + PİŞMANLIK* *Metropol su arıtma cihazı bana göre tam bir pişmanlıktı asla tavsiye etmiyorum 2 aylık cihaz bozuldu servis binbir nazla geldi baktı sözde yaptı gitti* *1 hafta sonra yine aynı* *arızayı verdi yaklaşık 3 haftadır ne sözde fabrika yetkilisi olduğunu söyleyen Niyazi* *adında kişi nede yönlendirme* *yaptığı müşteri temsilcisi Tuğçe kişisi nede servise daha önce gelen ibrahim ve Berkant adında kişiler yok ilgileniyoruz** *yok* *görüşüyoruz* *yok yönlendirme* *yapacağım yok o ile ben bakmıyorrum ilgili arkadaşı* *arayın falan filan oyalayıp durdular en sonundada** *telefonlarada bakmaz oldular artık bizde pes* *ettik* . _HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ_ *bu firmayla ilgili olan herkes bilsin alacak* *olan insanlara da mağdur olmaması adına asla tavsiye etmiyorum""*
Çitlekçi
район Чанкая · Орехи, снеки, сухофрукты
Сохранить
Сентябрь 2025
Personel daha kaliteli olup sayısı artırılmalı
Beykoz Golbasi
район Гёльбаши · Ресторан
Сохранить
Июль 2025
4 kişilik kahvaltı 4000 tl siz düşünün gerisini. Bi pişman olduk
Eftalia Aqua Resort Hotel
район Аланья · Гостиница
Сохранить
Июль 2025
Otel bu fıyata kesinlikle kalınacak bir yer değil daha başka oteller araştırılmalı 10 üzerinden 5 puan veriyorum bu otele.onu da agua park ve iyi personel lerinden dolayı. Sadece resepsiyon daki Mustafa bey o konumu haketmiyor kendi fikrimce. O bölümde yaklaşım dan dolayı muraD beye pastane bölümünde fatma hanım ve diğer hanıma restoran bölümünde kola barında duran arkadaşa garson uğur beye ve diğer garson arkadaşlar a cankurtaran arkadaşlar a Ayrıca teşekkür ederim. Otel yemek salonu tabak bulmakta zorlanıyor uz sabah konulan ekmek poğaça taze bayat karma Ama lezzet yok tatlı reyonu 10 üzerinden 3 puan alır çeşit yok sütlü tatlı başlangıçta var 20 dakika sonra yok pastane bölümleri gibi. zeytinyağlı bölüm'ü 5 puan salâtbar 8 anlık pişen sıcak ana yemekler 6 puan sonu yemek kalmıyor ve çok sıra oluyor yerine başka şeyle geliştirilip geçiliyor.yemek çeşit var lezzet yok kahvaltı peynir kalitesiz ve meyve reyonu çeşit az aynı şeyler muz falan olursa da o da kalmıyor agua lar güzel. Denize mesafe 700 mt sahil iyi denizi pis çocuk havuzları güzel öğlen sahildeki yiyecek alanları güzel bayat verilen sandviç ekmekleri dışında Türk kahvesinin loby de akşam 11 den sonra olması saçmalık.10 dan sonra disko dışında eğlence yok zaman geçmiyor.yatakları beton gibi poşet çaylar 3 günden sonra konulmadı lobyden aldığımız için şikayet etmedik. Oda temizlikleri düzenli yapılıyor ancak oda dekor tahribat ları vardı. Standart oda sadece 1.kattan asma tavan manzaralı veriliyor ona çok dikkat etmek gerekiyor. İçecekler açık şekilde Tang kıvamında. Kapalı diye verilen dondurma en ucuzdan ibâret. Akşamları sahil kenarı çarşı havasında dükkanlar var ama dişarda 2 tl olan şeyler orda 3.5 tl çoğu zaman boş zaten otel'de çoğunluk yabancı turist alakart diğer oteller gibi 5 değil 7 geceye özelmiş. Daha aklıma gelmeyen bir sürü şey var sonuç itibariyle pişmanlık dolu olan bir tatildi.