S
Serkan T.
S
2
Serkan T.
0
подписчиков
0
подписок
486
просмотров
Отзывы
1
Подборки
Фото
Polatlı Çorba
район Полатлы · Ресторан
Сохранить
Март 2026
DİKKAT ÇEKSİN DİYE 5 YILDIZ KOYDUM, Ankaraya her gidip geldiğimde uğradığım saygı duyduğum bir yerdi. Maalesef en son 15.03.2026 pazar günü uğradım uğrayacağıma pişman oldum. Sahibi ve garsonlar değişmiş içler acısı, Kavurma istiyorsun sulu et geliyor. Pide istiyorsun yanındaki yarım domatesi parayla satıyorlar. Çorba içiyorsun yanındaki çeyrek soğanı parayla satıyorlar. Bunların hepsini geçtim dediğim gibi her gittiğimde mekan sahibi ve garsonlar değişik. En son şimdi çalışan garsonların şefi tam bir sansar çakal, bahşiş alabilmek için kırk takla atıyor. Hesap ödemeye gidiyorum arkamdan kasaya geliyor. Ben kasada ödeme yapacağım ordan ıslak mendili önüme koyuyor bahşiş alabilmek için, Kızılayda Ankara Aspavada iki kişi yemek yedik 2 bin tl ödedik ama önümüze her şey ikram olarak geldi. Bırakın semaferde çay (en az 10 batdak) tatlı her şey, Çankayanın göbeğinde Ciğerci Aydında iki kişi ciğer yedik yine 2 bin tl ödedik ikram olarak tatlısından semafer çayına her şey vardı. Burda bir şey yemedik aynı parayı ödedik ikramların hepsi paralı, hizmet bildiğin köydeki lokantalara benziyor. onu bırak adamlardan yolda gitmek için sıcak su istedik. Şef garson denilen adam bahşiş almadı diye diğer garsonun vereceği sıcak suyu vermedi. Birdaha giderken uğrarsam namardim.