Ayşegül Kesici
8
Ayşegül Kesici
1
подписчик
0
подписок
121,3к
просмотров
Отзывы
12
Подборки
Фото
7
Оптимум Премиум Аутлет
Аташехир · Торговый центр
Сохранить
Март 2026
keyifli alışveriş yapılan bir AVM
City's İstanbul
Аташехир · Торговый центр
Сохранить
Март 2026
Her sıkılınca gezmek,alış veriş yapmak,arkadaşlarla buluştuğumuz güzel şık bir yer
Nature Park
Кадыкёй · Городской парк
Сохранить
Март 2026
Rahat huzurlu keyifle sabah akşam gğn içinde gezmeyi tavsiye ederim
Simge Site
Малтепе · Гостиница
Сохранить
Март 2026
Çok keyifli,deniz manzaralı,uzaktanda olsa İstanbul Avrupa yakası tarihi yerlerini keyifle yaz,kış,ilkbahar,sonbahar muhteşem görebiliyoruz.Gökyüzü gün batımı,gün aydınlığı keyifle görebiliyorsun.Olumsuz sadece biraz yokuşlu o kadar.🙏☘️🌸
Sofular Koftecisi
район Шиле · Ресторан
Сохранить
Январь 2026
Sabah,öğlen,akşam kahvaltı,yemek,kahve veya çay için her saatte harika,muhteşem kahvaltı,yemek,sohbet her temiz, güzel yemekler,sunumlar muhteşem Ali bey,Serpil hanım ellerinize sağlık iyiki varsınız🙏🙏🙏🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Cadde Saç Tasarım Kuafor
Кадыкёй · Салон красоты
Сохранить
Январь 2026
Çok hızlı,harika saç bakım,fön boyama,kesim süperr..Salon kuaför beyler;neşeli,sohbet harika insanlar.Keyifle,rahat,güvenle bir salon.Mutlaka bir uğrayıp görebilirsiniz.Ellerinize sağlık herşey için teşekkürler.
White Pearl
Кадыкёй · Пекарня
Сохранить
Декабрь 2025
Her konuda çok düzgün,dürüst,saygılı ve harika bir fırın.Hem satılan ekmek,baklava,börek,pasta vd.hepsi süper.Çalışan bayan ve beyler çok iyi ve dürüst insanlar.Ellerine sağlık.Sevgiler🙏
Египетский базар
Фатих · Рынок
Сохранить
Декабрь 2025
harika ve tarihi yer.Gezdikçe neler görüyor ve geçmişe gidiyorsun.Ayrıca doğup 6 yaşına kadar bir yer.Mutlaka gezilmesi ve geçmişe dönmek öneririm🙏🫶🏻
Ephesus Ancient City Upper Entrance
Сельчук · Музей
Сохранить
Ноябрь 2025
Harika ve muhteşem,tarihi bir müze.Sabahtan akşama kadar gezmeye bile zaman yetmiyor.2-3 kere daha gezmek istiyorum.Herkese mutlaka görmeleri gereken bir yer
Taner Börek &
Аташехир · Пекарня
Сохранить
Сентябрь 2025
Çalıştığım işyeri çok yakındı ;işe başlamadan önce kahvaltımı,öğlen yemeğinde mutlaka ordaydım.Ellerine,emeklerine sağlık🙏